М'ясопусна неділя говорить про суд над усім людством. Сидячи на престолі у своїй славі ,Вседержитель робить розмежування між праведниками і не праведниками. Одних він запрошує до себе, інших віддаляє, одних називає благословенними, інших – прокляті. Поясненням свого рішення виступають фактори відносин до відомих і незнаних людей. Людство існує, щоб людяність мала свої прояви у нашому житті. Їжа, пиття, гостинність і розрада- ось речі які потребуємо для себе і щодо інших. Суд над людьми – це вже остання необхідність, щоб почути голос Бога. Для Адама і Єви подібним місцем був рай. Для Каїна і Авеля було місце жертви , а для Мойсея – хмара. Не знаємо де нас спіткає зустріч, яке місце вибере для нас Бог. Але мабуть це буде поруч із ближніми. Обличчя правителя є добре відоме підлеглим. Його афішують, представляють і використовують. Та часом ми його вибираємо, або не бажаємо. В одному оповіданні розповідається про народ, який бажав собі вибрати собі доброго правителя. Одні бажали, щоб претендент був лише багатий чоловік Оскільки він знає як добитись успіху у фінансах. Та противники заперечували, що кандидат ставши правителем сам збагатиться, а інших лише використає. Іншу кандидатуру бажали ті, що опирались на могутнього і сильного. Думали, що сусідні держави боятимуться його і мир запанує у всій державі. Та противники завважили, а що буде по смерті цього правителя ? Мабуть тоді сусідні можновладці почнуть наступ на наші володіння, бо гадатимуть, що ми не в силі знести таку втрату. Лише діти замислили, щоб державу очолювала жінка – мати, бо вона вміє любити. Наш Творець вміє любити хоч і карає ,любить і не порушує наша свободу. Відмовляється від поневолення і дає завжди нам надію. Саме тому він є найкращий серед усіх, хто має владу.
|