Сьогоднішня євангелія оповідає нам як апостол Тома
збагнув воскресіння Ісуса. Не одразу він цьому повірив ,а для когось мабуть
недаремно. Невір’я Томи дозволило оглянути, притулитись до ран, і навіть наблизитись ще ближче до самого воскресіння.
Коли десь позаду свято пасхи маємо перед собою горизонт виявити власну
віру і навіть її розвинути,поглибити.
Передовсім можемо провести аналогії між розвитком
дитини і розвитком нашої віри. Коли дитина сидить поруч із комп’ютером чи
телевізором вона не тільки потребує інформації , але і нашої уваги до дитини.
Якщо цього не буде , то вона буде або надто імпульсивна , або надто схвильована
щоб легко повернутись до оточуючого ритму. Віртуальний світ може глибоко
заполонити вразливість малюка. А старші
є покликані до діалогу з дитиною і відвернення їхньої уваги у вразливих чи
недоречних моментах перегляду. Сам діалог стає як переконанням для дитини так і
більш важливим фактором особи ,а не речі.
Для декого віртуальний світ вже перейшов межі
християнської віри так , що дослухатись до голосу церкви стає дедалі важче.
Роздратування чи страх перед майбутнім віддаляють мир власної душі. Ісус
приходить до учнів і Томи зокрема для того, щоб спокоєм огорнути і все людство.
У рік віри сама церква може бути опанована як прозелітизмом , так і
євангелізаційним процесом. Важливо
відкинути перше і прийняти активну участь у другому. Переконливим аргументом
стають слова святішого отця Франциска, що у протидію насильному насадженню
відводить важливе місце саме діалогу. Як для дитини так і для усіх інших
інтегральних процесів він несе конструктивний момент будування , а не
руйнування. А хіба Ісус не через спілкування з Томою розбудив його віру?
|